Аnalysis and classification of the Marketing 4.0 system

Назва статтіАnalysis and classification of the Marketing 4.0 system
ПосиланняІванов М. М. Аnalysis and classification of the Marketing 4.0 system. Bulletin of Zaporizhzhia national university. Economic sciences. Proceedings Scientific publications. 2021. № 1 (49). C. 118-122. URL: https://doi.org/10.26661/2414-0287-2021-1-49-22.
Електронне посилання https://doi.org/10.26661/2414-0287-2021-1-49-22
Автори
  • Іванов Микола Миколайович; Ivanov Mykola ;
Назва журналу (збірника)Bulletin of Zaporizhzhia national university. Economic sciences. Proceedings Scientific publications
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)1 (49)
Номери сторінок118-122
Кількість друкованих аркушів0.90
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,