| Назва публікації | ИГРА И ВИРТУАЛЬНАЯ РЕАЛЬНОСТЬ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО И СОЦИАЛЬНОГО КАПИТАЛА В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОГО ОБЩЕСТВА. |
| Посилання | ИГРА И ВИРТУАЛЬНАЯ РЕАЛЬНОСТЬ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО И СОЦИАЛЬНОГО КАПИТАЛА В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОГО ОБЩЕСТВА. МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИК РОЗВИТ-КУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО Й СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ» 26-27 листопада 2020 року Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика» , 2020. C. 69. URL: https://drive.google.com/file/d/1rQ_B0wGA9ODCtTC8Y4l3orUPx8ow82kn/view. |
| Електронне посилання | https://drive.google.com/file/d/1rQ_B0wGA9ODCtTC8Y4l3orUPx8ow82kn/view |
| Автори | |
| Повна назва збірника матеріалів конференції | МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИК РОЗВИТ-КУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО Й СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ» 26-27 листопада 2020 року |
| Рівень конференції | Міжнародна (вітчизняна) |
| Рік публікації | 2020 |
| Том | |
| Номер (випуск) | |
| Номери сторінок | 69 |
| Кількість друкованих аркушів | 0.30 |
| Галузь науки | Соціогуманітарні |
| Мова видання | Російська |
|---|