РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19: ДОСВІД УКРАЇНИ І СВІТУ

Назва публікаціїРЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19: ДОСВІД УКРАЇНИ І СВІТУ
ПосиланняДоценко К. О., Іванець Т. О. РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19: ДОСВІД УКРАЇНИ І СВІТУ. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р.) Київ: Київський національнийторг.-екон. університет, 2021. C. 127-131. URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf.
Електронне посиланняhttps://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf
Автори
  • Іванець Тетяна Олександрівна; Ivanets Tatyana ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЖурналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р.)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок127-131
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська