СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: ТРЕНДИ РОЗВИТКУ

Назва публікаціїСУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: ТРЕНДИ РОЗВИТКУ
ПосиланняОлійник О. М., Сербіненко Н. В. СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: ТРЕНДИ РОЗВИТКУ. «ОСВІТНІ І КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР» Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021. C. 100.
Електронне посилання
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Сербіненко Наталія Вікторівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференції«ОСВІТНІ І КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок100
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська