Маркетинговий інструментарій просування продукції машинобудування на закордонних ринках

Назва публікаціїМаркетинговий інструментарій просування продукції машинобудування на закордонних ринках
ПосиланняЧкан А. С., Маркова С. В., Олійник О. М. Маркетинговий інструментарій просування продукції машинобудування на закордонних ринках. Інтеграційна система освіти, науки і виробництва в сучасному інформаційному просторі : міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 29-30 квітня 2014 р., м. Тернопіль. Тернопіль: Крок, 2014. C. 282-284.
Електронне посилання
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Чкан Анна Сергіївна; Chkan Anna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїІнтеграційна система освіти, науки і виробництва в сучасному інформаційному просторі : міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 29-30 квітня 2014 р., м. Тернопіль.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2014
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок282-284
Кількість друкованих аркушів0.15
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська