Особливості маркетингової товарної політики ПАТ «Мотор Січ»

Назва публікаціїОсобливості маркетингової товарної політики ПАТ «Мотор Січ»
ПосиланняЧкан А. С., Чкан І. О. Особливості маркетингової товарної політики ПАТ «Мотор Січ». Проблеми управління економічним потенціалом регіонів: збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції Запоріжжя: ЗНУ, 2017. C. 47-49.
Електронне посилання
Автори
  • Чкан Анна Сергіївна; Chkan Anna ;
  • Чкан Ірина Олександрівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїПроблеми управління економічним потенціалом регіонів: збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2017
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок47-49
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська