Трансформація реклами в контексті розвитку діджитал-технологій.

Назва статтіТрансформація реклами в контексті розвитку діджитал-технологій.
ПосиланняБерезенко В. В. Трансформація реклами в контексті розвитку діджитал-технологій. Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації. . 2020. № № 4 (44). C. 72-78..
Електронне посилання
Автори
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
Назва журналу (збірника)Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації.
Статус журнала (збірника)
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)№ 4 (44)
Номери сторінок72-78.
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,