Способи просування журналістських медіапродуктів у соціальних мережах

Назва публікаціїСпособи просування журналістських медіапродуктів у соціальних мережах
ПосиланняПлеханова Т. Способи просування журналістських медіапродуктів у соціальних мережах. Анотована програма Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси» (13–14 листопада 2020 року м. Київ ) Київ: Науково-методичний центр видавничої діяльност, 2020. C. 31 – 33. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Плеханова Тетяна Миколаївна; Plekhanova Tatyana ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїАнотована програма Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси» (13–14 листопада 2020 року м. Київ )
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок31 – 33
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська