Принципи корпоративної соціальної відповідальності як фактор формування конкурентних переваг організації.

Назва статтіПринципи корпоративної соціальної відповідальності як фактор формування конкурентних переваг організації.
ПосиланняЗубачева В. І., Урусова З. П. Принципи корпоративної соціальної відповідальності як фактор формування конкурентних переваг організації. Бізнес-навігатор. 2020. № Випуск 1 (57) . C. С.126-129..
Електронне посилання
Автори
  • Урусова Зінаїда Петрівна; Urusova Zinaida ;
  • Зубачева В. І.; ;
Назва журналу (збірника)Бізнес-навігатор
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)Випуск 1 (57)
Номери сторінокС.126-129.
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,