Соціальний аспект реклами лікарських засобів в українському інформаційному просторі

Назва публікаціїСоціальний аспект реклами лікарських засобів в українському інформаційному просторі
ПосиланняСорокіна О. С. Соціальний аспект реклами лікарських засобів в українському інформаційному просторі. Зібрник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції "Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини" (немедичні проблеми в медицині) Запоріжжя: ЗДМУ, 2020. C. 148-150.
Електронне посилання
Автори
  • Сорокіна Олександра Сергіївна; Sorokina Oleksandra ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗібрник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції "Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини" (немедичні проблеми в медицині)
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок148-150
Кількість друкованих аркушів12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська