Соціально маркетингові моделі діяльності громадських організацій в інформаційному суспільстві

Назва публікаціїСоціально маркетингові моделі діяльності громадських організацій в інформаційному суспільстві
ПосиланняСорокіна О. С., Государєва І. В. Соціально маркетингові моделі діяльності громадських організацій в інформаційному суспільстві. ІІ Міжнародна студентська науково-практична конференція «Дорожня карта інформаційно-телекомунікаційної сфери» Київ: ДУТ, 2020. C. 58-60. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_2030_16376237.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.dut.edu.ua/uploads/l_2030_16376237.pdf
Автори
  • Сорокіна Олесандра Сергаївна; ;
  • Государєва Ірина Владиславівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїІІ Міжнародна студентська науково-практична конференція «Дорожня карта інформаційно-телекомунікаційної сфери»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок58-60
Кількість друкованих аркушів12.80
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська