Маркетингова стратегія просування бренду територій (на прикладі міста Запоріжжя)

Назва статтіМаркетингова стратегія просування бренду територій (на прикладі міста Запоріжжя)
ПосиланняПолусмяк Ю. І., Павлюк Т., Лисенко М., Павлюк Т. С. Маркетингова стратегія просування бренду територій (на прикладі міста Запоріжжя). Вісник ОНУ. Серія "Економіка" Том 25 Випуск 4 (83) 2020.. 2020. Т. 25. № 4. C. 60-66. URL: http://www.visnyk-onu.od.ua/journal/2020_25_4/12.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.visnyk-onu.od.ua/journal/2020_25_4/12.pdf
Автори
  • Павлюк Тетяна Сергіївна; Pavliuk Tetiana ;
  • Павлюк Тетяна Сергіївна; Pavliuk Tetiana ;
  • Лисенко Марина Олександрівна; Lysenko (Kharchenko) Maryna ;
  • Полусмяк Юлія Ігорівна; Polusmyak Yuliya ;
Назва журналу (збірника)Вісник ОНУ. Серія "Економіка" Том 25 Випуск 4 (83) 2020.
Статус журнала (збірника)
Рік видання2020
Том25
Номер (випуск)4
Номери сторінок60-66
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,