Наслідування як метод психологічного впливу реклами на дітей

Назва публікаціїНаслідування як метод психологічного впливу реклами на дітей
ПосиланняКозачок О. Ю. Наслідування як метод психологічного впливу реклами на дітей. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2017» Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2017. Т. 3 C. С. 89–91. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2017/tom_3.pdf.
Електронне посиланняhttp://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2017/tom_3.pdf
Автори
  • Козачок Оксана Юріївна; Kozachok Oksana ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2017»
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2017
Том3
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 89–91
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська