Концепция построения информационно-маркетинговых систем

Назва статтіКонцепция построения информационно-маркетинговых систем
ПосиланняИванов Н. Н. Концепция построения информационно-маркетинговых систем. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. 2018. № №1 (37). C. 124-131.
Електронне посилання
Автори
  • Иванов Н Н; ;
Назва журналу (збірника)Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки
Статус журнала (збірника)
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)№1 (37)
Номери сторінок124-131
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні