ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕГМЕНТУВАННЯ НА ЗАСАДАХ STP – МАРКЕТИНГУ

Назва публікаціїВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕГМЕНТУВАННЯ НА ЗАСАДАХ STP – МАРКЕТИНГУ
ПосиланняТерент’єва Н. В., Шепель М. . ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СЕГМЕНТУВАННЯ НА ЗАСАДАХ STP – МАРКЕТИНГУ. Збірник матеріалів XVМіжнародна науково-практична конференція«Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»/ [за загальною ред. А.В. Череп]. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 261-263.
Електронне посилання
Автори
  • Терент’єва Наталія Валеріївна; ;
  • Шепель Микола ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XVМіжнародна науково-практична конференція«Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»/ [за загальною ред. А.В. Череп].
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок261-263
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська