ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНА ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ

Назва публікаціїЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНА ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ
ПосиланняТерент’єва Н. В., Омельчак Е. . ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНА ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ. Збірник матеріалів XVМіжнародна науково-практична конференція«Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»/ [за загальною ред. А.В. Череп]. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 258-260.
Електронне посилання
Автори
  • Терент’єва Наталія Валеріївна; ;
  • Омельчак Еліна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XVМіжнародна науково-практична конференція«Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»/ [за загальною ред. А.В. Череп].
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок258-260
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська