Соціально-психологічний аналіз гендерних маркерів бренд-комунікації

Назва статтіСоціально-психологічний аналіз гендерних маркерів бренд-комунікації
ПосиланняТкалич М. Г., Закашанська Н. Соціально-психологічний аналіз гендерних маркерів бренд-комунікації. Проблеми сучасної психології. 2020. № 1(17). C. 116-124.
Електронне посилання
Автори
  • Ткалич Маріанна Григорівна; Tkalych Marianna ;
  • ; Закашанська Наталія ;
Назва журналу (збірника)Проблеми сучасної психології
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)1(17)
Номери сторінок116-124
Кількість друкованих аркушів0.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,