Інклюзивна школа як інструмент ефективної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами

Назва публікаціїІнклюзивна школа як інструмент ефективної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
ПосиланняЄсіна (Голоднова) В. П., Маловічко О. В., Широбокова О. О. Інклюзивна школа як інструмент ефективної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. МАТЕРІАЛИ X Міжнародної наукової конференції «СОЦІАЛЬНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПРОЕКТУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО КРАЇНИ: ТЕХНОЛОГІЇ МИРОТВОРЕННЯ» 21 лютого 2020 року Запоріжжя: КСК-Альянс, 2020. C. 148-150. URL: https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm&ogbl#inbox/FMfcgxwKkHcmfdSGZVKWvBnZxKgBBLCT?projector=1&messagePartId=0.1.
Електронне посиланняhttps://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm&ogbl#inbox/FMfcgxwKkHcmfdSGZVKWvBnZxKgBBLCT?projector=1&messagePartId=0.1
Автори
  • Єсіна (Голоднова) Вероніка Павлівна; Yesina Veronika ;
  • Широбокова Ольга Олександрівна; Shirobokova Olga ;
  • Маловічко Олена Владиславівна; Malovichko Olena ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМАТЕРІАЛИ X Міжнародної наукової конференції «СОЦІАЛЬНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПРОЕКТУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО КРАЇНИ: ТЕХНОЛОГІЇ МИРОТВОРЕННЯ» 21 лютого 2020 року
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок148-150
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська