Вплив data science як ключового стратегічного компонента на розвиток туристичного бізнесу в умовах розвитку нової економіки NEW ECONOMI

Назва публікаціїВплив data science як ключового стратегічного компонента на розвиток туристичного бізнесу в умовах розвитку нової економіки NEW ECONOMI
ПосиланняЧереп А. В., Воронкова В. Г. Вплив data science як ключового стратегічного компонента на розвиток туристичного бізнесу в умовах розвитку нової економіки NEW ECONOMI . матеріали Міжнародного наукового форуму «NEW ECONOMICS – 2020» (м. Київ, 31 жовтня 2020 р.) Київ: Асоціація сприяння глобалізації освіти та нау, 2020. C. 125-128.
Електронне посилання
Автори
  • Череп Алла Василівна; Cherep Alla ;
  • Воронкова Валентина Григорівна; Voronkova Valentyna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїматеріали Міжнародного наукового форуму «NEW ECONOMICS – 2020» (м. Київ, 31 жовтня 2020 р.)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок125-128
Кількість друкованих аркушів0.02
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська