| Назва статті | Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах кардинальних змін в освіті |
|---|---|
| Посилання | Горбань Г. О. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах кардинальних змін в освіті. Педагогічний процес: теорія і практика. 2018. № 3 (62). C. 37–43. URL: https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.3.3743. |
| Електронне посилання | https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.3.3743 |
| Автори |
|
| Назва журналу (збірника) | Педагогічний процес: теорія і практика |
| Статус журнала (збірника) | Вітчизняний фаховий |
| Рік видання | 2018 |
| Том | |
| Номер (випуск) | 3 (62) |
| Номери сторінок | 37–43 |
| Кількість друкованих аркушів | 0.64 |
| Галузь науки | Соціогуманітарні |
| Мова видання | Українська |
| Категорія | Публікація в періодичному виданні Категорія FAHOVYI, |