Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах кардинальних змін в освіті

Назва статтіОсобливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах кардинальних змін в освіті
ПосиланняГорбань Г. О. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах кардинальних змін в освіті. Педагогічний процес: теорія і практика. 2018. № 3 (62). C. 37–43. URL: https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.3.3743.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.3.3743
Автори
  • Горбань Галина Олександрівна; Gorban Galyna ;
Назва журналу (збірника)Педагогічний процес: теорія і практика
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)3 (62)
Номери сторінок37–43
Кількість друкованих аркушів0.64
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI,