Актуальність практики використання стратегічного емпіричного маркетингу для розвитку комунікації зі споживачами

Назва публікаціїАктуальність практики використання стратегічного емпіричного маркетингу для розвитку комунікації зі споживачами
ПосиланняКомпанієць Л. Г. Актуальність практики використання стратегічного емпіричного маркетингу для розвитку комунікації зі споживачами. Збірник наукових праць всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми управління економічним потенціалом регіонів» Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2018. C. 130-132.
Електронне посилання
Автори
  • Компанієць Людмила Георгіївна; Kompaniyets Ludmila ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми управління економічним потенціалом регіонів»
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок130-132
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська