Концептуальна модель підготовки доктора філософії до дослідницько-інноваційної діяльності

Назва статтіКонцептуальна модель підготовки доктора філософії до дослідницько-інноваційної діяльності
ПосиланняМеняйло В. І. Концептуальна модель підготовки доктора філософії до дослідницько-інноваційної діяльності. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2020. № 1. C. 129-136.
Електронне посилання
Автори
  • Меняйло Вікторія Іванівна; Meniailo Viktoriia ;
Назва журналу (збірника)Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок129-136
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,