Управління рекламною діяльністю організації в умовах ринку

Назва публікаціїУправління рекламною діяльністю організації в умовах ринку
ПосиланняДаниленко . С., Венгер О. М. Управління рекламною діяльністю організації в умовах ринку. Матеріали XXIV науково- технічної конференції студентів, магістрантів, аспірантів, молодих вчених та викладачів. Запоріжжя : ІІ ЗНУ, 2019. Т. 4 C. 36. URL: https://web.znu.edu.ua/NIS/2019/tom-4.pdf.
Електронне посиланняhttps://web.znu.edu.ua/NIS/2019/tom-4.pdf
Автори
  • Венгер О. М.; ;
  • Даниленко А. С.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали XXIV науково- технічної конференції студентів, магістрантів, аспірантів, молодих вчених та викладачів.
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2019
Том4
Номер (випуск)
Номери сторінок36
Кількість друкованих аркушів0.02
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська