Онлайн-опитування як спосіб дослідження ринку: переваги і недоліки.

Назва публікаціїОнлайн-опитування як спосіб дослідження ринку: переваги і недоліки.
ПосиланняОнлайн-опитування як спосіб дослідження ринку: переваги і недоліки. Матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. С.51-53.
Електронне посилання
Автори
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС.51-53
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська