СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАСОВОГО ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Назва публікаціїСОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАСОВОГО ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
ПосиланняЧернявська Л. В., Серищева А. . СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАСОВОГО ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 9–10 квітня 2020 р.) / редкол.: В.Л. Погребна, В.М. Попович, Н.В. Островська, Т.О. Серга та ін Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020. C. 295-297. URL: https://zp.edu.ua/uploads/dept_s&r/2020/conf/2.1/Zbirka.pdf.
Електронне посиланняhttps://zp.edu.ua/uploads/dept_s&r/2020/conf/2.1/Zbirka.pdf
Автори
  • Чернявська Людмила Віталіївна; Cherniavska Liudmyla ;
  • Серищева Антоніна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСуспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 9–10 квітня 2020 р.) / редкол.: В.Л. Погребна, В.М. Попович, Н.В. Островська, Т.О. Серга та ін
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок295-297
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська