Формування маркетингової політики підприємств готельної індустрії

Назва публікаціїФормування маркетингової політики підприємств готельної індустрії
ПосиланняСидорук А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельної індустрії. Science progress in European countries: new concepts and modern solutions : Papers of the 11th International Scientific Conference Stuttgart: ORT Publishing, 2019. C. 405-416. URL: https://repo.dma.dp.ua/5838/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20Science%20progress%20in%20European%20countries%20201219-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-1-7%2C104-119.pdf.
Електронне посиланняhttps://repo.dma.dp.ua/5838/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20Science%20progress%20in%20European%20countries%20201219-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-1-7%2C104-119.pdf
Автори
  • Борозенко Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїScience progress in European countries: new concepts and modern solutions : Papers of the 11th International Scientific Conference
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок405-416
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська