МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА СУЧАСОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Назва публікаціїМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА СУЧАСОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ПосиланняКоваленко В. ., Маркова С. В. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА СУЧАСОМУ ПІДПРИЄМСТВІ. Управління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті: Матеріали ХI Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. Одеса: ОДАБА, 2020. Т. Том 1 C. 202-208. URL: odaba.edu.ua/upload/files/KONFERENTSIYA-UP_2020_-CH2.pdf.
Електронне посиланняodaba.edu.ua/upload/files/KONFERENTSIYA-UP_2020_-CH2.pdf
Автори
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • ; Коваленко Владислав ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїУправління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті: Матеріали ХI Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
ТомТом 1
Номер (випуск)
Номери сторінок202-208
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська