СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ БРЕНДІНГОМ

Назва публікаціїСТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ БРЕНДІНГОМ
ПосиланняКравець К. ., Маркова С. В. СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ БРЕНДІНГОМ. IІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ Луцьк: Луцьк НТУ, 2020. Т. 1 № 30 жовтня C. 49-52. URL: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ywN_TAXxynYJ:elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32947/1/%25D0%25A2%25D0%25B5%25D0%25B7%25D0%25B8_%25D0%259B%25D1%2583%25D1%2586%25D1%258C%25D0%25BA%252C%25202020.pdf+&cd=8&hl=ru&ct=clnk&gl=ua.
Електронне посиланняhttp://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ywN_TAXxynYJ:elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32947/1/%25D0%25A2%25D0%25B5%25D0%25B7%25D0%25B8_%25D0%259B%25D1%2583%25D1%2586%25D1%258C%25D0%25BA%252C%25202020.pdf+&cd=8&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Автори
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Кравець Ксенія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїIІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том1
Номер (випуск)30 жовтня
Номери сторінок49-52
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська