Стратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку

Назва статтіСтратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку
ПосиланняБікулов Д. Т., Головань О. О., Олійник О. М., Маркова С. В., Гаркуша В. Стратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку. Наукові праці національного університету харчових технологій. 2020. Т. 26. № 2. C. 81-89. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/31129/3/Tom_%2026_%232.pdf.
Електронне посиланняhttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/31129/3/Tom_%2026_%232.pdf
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
  • Бікулов Дамір Тагірович; Bikulov Damir ;
  • ; Гаркуша Вячеслав ;
Назва журналу (збірника)Наукові праці національного університету харчових технологій
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том26
Номер (випуск)2
Номери сторінок81-89
Кількість друкованих аркушів9
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,