Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour

Назва статтіFormation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour
ПосиланняМетеленко Н. Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET) . 2020. № 11(4). C. 464-476. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3599824.
Електронне посиланняhttps://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3599824
Автори
  • Метеленко Наталя Георгіївна; Metelenko Natalya ;
Назва журналу (збірника)International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET)
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)11(4)
Номери сторінок464-476
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія SCOPUS,