Эстетическое влияние коммуникатора на формирование ценностных характеристик аудитории

Назва статтіЭстетическое влияние коммуникатора на формирование ценностных характеристик аудитории
ПосиланняЗахарс (Роговая) Т. А. Эстетическое влияние коммуникатора на формирование ценностных характеристик аудитории. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. 2014. № II (6), Issue: 36. C. 64-68.
Електронне посилання
Автори
  • Захарс (Роговая) Татьяна Арнольдовна; ;
Назва журналу (збірника)Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2014
Том
Номер (випуск)II (6), Issue: 36
Номери сторінок64-68
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,