Фактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність підприємців України

Назва публікаціїФактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність підприємців України
ПосиланняДугієнко Н. О., Гуцман А. . Фактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність підприємців України. Збірник матеріалів XV Міжнародна науково-практична конференція «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях» Запоріжжя: Видавництво ЗНУ, 2020. C. 25-27.
Електронне посилання
Автори
  • Дугієнко Наталя Олександрівна; Dugienko Natalya ;
  • Гуцман Анастасія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XV Міжнародна науково-практична конференція «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок25-27
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська