Роль маркетингової діяльності фірми під COVID-19

Назва публікаціїРоль маркетингової діяльності фірми під COVID-19
ПосиланняДугієнко Н. О., Бондаренко А. . Роль маркетингової діяльності фірми під COVID-19. Економіка сьогодення: актуальні питання та інноваційні аспекти: збірник матеріалів IV Міжнародної науково- практичної конференції (м. Запоріжжя, 28 листопада 2020 року) Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2020. C. 112-114.
Електронне посилання
Автори
  • Дугієнко Наталя Олександрівна; Dugienko Natalya ;
  • Бондаренко Анастасія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЕкономіка сьогодення: актуальні питання та інноваційні аспекти: збірник матеріалів IV Міжнародної науково- практичної конференції (м. Запоріжжя, 28 листопада 2020 року)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок112-114
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська