Моделювання масової поведінки споживачів

Назва статтіМоделювання масової поведінки споживачів
ПосиланняХорошун В. В., Солодухін С. В. Моделювання масової поведінки споживачів. Вісник Одеського національного університету. Серія "Економіка". 2020. Т. 25. № 1(80). C. 237-240. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_25_1(80).pdf.
Електронне посиланняhttp://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_25_1(80).pdf
Автори
  • Хорошун Вікторія Василівна; Khoroshun Viktoriya ;
  • Солодухін Станіслав Володимирович; Solodukhin Stanislav ;
Назва журналу (збірника)Вісник Одеського національного університету. Серія "Економіка"
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том25
Номер (випуск)1(80)
Номери сторінок237-240
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,