Пріоритетні ідеї формувального оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку в контексті реалізації компетентнісного підходу

Назва публікаціїПріоритетні ідеї формувального оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку в контексті реалізації компетентнісного підходу
ПосиланняСущенко Л. О., Семеренко Е. Р., Семеренко Н. В. Пріоритетні ідеї формувального оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку в контексті реалізації компетентнісного підходу. Academic research in multidisciplinary innovation Amsterdam: б.в., 2020. C. 305-308. URL: https://isg-konf.com/wp-content/uploads/XI-Conference-30-03-AmsterdamNetherlands-Book.pdf.
Електронне посиланняhttps://isg-konf.com/wp-content/uploads/XI-Conference-30-03-AmsterdamNetherlands-Book.pdf
Автори
  • Сущенко Лариса ; ;
  • Семеренко Еліза Романівна; ;
  • Семеренко Неля Валеріївна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїAcademic research in multidisciplinary innovation
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок305-308
Кількість друкованих аркушів4
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська