Групові характеристики аудиторії як чинник реалізації масової комунікації

Назва публікаціїГрупові характеристики аудиторії як чинник реалізації масової комунікації
ПосиланняБаранецька А. . Групові характеристики аудиторії як чинник реалізації масової комунікації. Збірник матеріалів XXIII між-народної науково-практичної конференції з проблем функціо-нування і розвитку української мови. «Мова. Суспільство. Жу-рналістика». Київ: Видавець Паливода А.В, 2017. C. 10-13.
Електронне посилання
Автори
  • Баранецька Анна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XXIII між-народної науково-практичної конференції з проблем функціо-нування і розвитку української мови. «Мова. Суспільство. Жу-рналістика».
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2017
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок10-13
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська