Фемвертайзинг як ген-дерна стратегія сучасної реклами

Назва публікаціїФемвертайзинг як ген-дерна стратегія сучасної реклами
ПосиланняБаранецька А. Фемвертайзинг як ген-дерна стратегія сучасної реклами. Соціальні комунікації: фунда-ментальні парадигми розвитку : Матеріали міжнародної науко-во-практичної конференції. Ки-їв Київ: Таврійський національний університет імені В., 2020. C. С. 5-10.
Електронне посилання
Автори
  • ; Баранецька Анна ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: фунда-ментальні парадигми розвитку : Матеріали міжнародної науко-во-практичної конференції. Ки-їв
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 5-10
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська