Корпоративна соціальна відповідальність як важливий складник імідж-менеджменту: комунікаційний аспект

Назва публікаціїКорпоративна соціальна відповідальність як важливий складник імідж-менеджменту: комунікаційний аспект
ПосиланняБаранецька А. . Корпоративна соціальна відповідальність як важливий складник імідж-менеджменту: комунікаційний аспект. Соціальні комунікації: страте-гічні взаємодія та взаємовплив : Матеріали Всеукраїнської нау-ково-практичної конференції [відповідальний редактор В. В. Костюк, відповідальні секретарі В. А. Ковпак, М. О. Семено-вич] Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. С. 168-172.
Електронне посилання
Автори
  • Баранецька Анна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: страте-гічні взаємодія та взаємовплив : Матеріали Всеукраїнської нау-ково-практичної конференції [відповідальний редактор В. В. Костюк, відповідальні секретарі В. А. Ковпак, М. О. Семено-вич]
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 168-172
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська