Brand formation: tools of communicative impact on consumer

Назва статтіBrand formation: tools of communicative impact on consumer
ПосиланняКалюжна Ю. В., Бабаєв Л. Brand formation: tools of communicative impact on consumer. Bulletin of Zaporizhzhia National University. Economic sciences. 2020. № 2 (46). C. 128-132. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/377.
Електронне посиланняhttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/377
Автори
  • Калюжна Юлія Вікторівна; Kaliuzhna Iuliia ;
  • ; Бабаєв Л ;
Назва журналу (збірника)Bulletin of Zaporizhzhia National University. Economic sciences
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)2 (46)
Номери сторінок128-132
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,