Залученість аудиторії медіаперсоною як група психологічних медіаефектів: інтерпретація явища та аналіз

Назва статтіЗалученість аудиторії медіаперсоною як група психологічних медіаефектів: інтерпретація явища та аналіз
ПосиланняСиваш К. О. Залученість аудиторії медіаперсоною як група психологічних медіаефектів: інтерпретація явища та аналіз. Наукові записки інституту жірналістики . 2018. Т. 1. № 70. C. 77-85.
Електронне посилання
Автори
  • Сиваш Катерина Олександрівна; Syvash Kateryna ;
Назва журналу (збірника)Наукові записки інституту жірналістики
Статус журнала (збірника)
Рік видання2018
Том1
Номер (випуск)70
Номери сторінок77-85
Кількість друкованих аркушів9
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,