Об’єктивна необхідність використання стратегії соціально відповідального бізнесу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності сучасних вітчизняних підприємств

Назва статтіОб’єктивна необхідність використання стратегії соціально відповідального бізнесу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності сучасних вітчизняних підприємств
ПосиланняПетрик В. ., Гуржій Н. М. Об’єктивна необхідність використання стратегії соціально відповідального бізнесу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності сучасних вітчизняних підприємств. Інфраструктура ринку. 2018. № 19. C. 290-305. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/19_2018_ukr/51.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.market-infr.od.ua/journals/2018/19_2018_ukr/51.pdf
Автори
  • Гуржій Наталія Миколаївна; Huurzhyi Natalia ;
  • Петрик Владислав ; ;
Назва журналу (збірника)Інфраструктура ринку
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)19
Номери сторінок290-305
Кількість друкованих аркушів0.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,