Case-study як засіб інновації німецькомовної підготовки майбутніх агрономів до професійно-орієнтованого спілкування

Назва статтіCase-study як засіб інновації німецькомовної підготовки майбутніх агрономів до професійно-орієнтованого спілкування
ПосиланняПахомова Т. О., Піддубцева О. І. Case-study як засіб інновації німецькомовної підготовки майбутніх агрономів до професійно-орієнтованого спілкування. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2020. Т. 2. № 21. C. 169-172. URL: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3240.
Електронне посиланняhttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3240
Автори
  • Піддубцева Ольга Ігорівна; Piddubtseva Olga ;
  • Пахомова Тетяна Олександрівна; Pakhomova Tatiana ;
Назва журналу (збірника)Науковий журнал «Інноваційна педагогіка»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2020
Том2
Номер (випуск)21
Номери сторінок169-172
Кількість друкованих аркушів0.41
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,