METHODOLOGY OF BUILDING MARKETING SYSTEMS

Назва статтіMETHODOLOGY OF BUILDING MARKETING SYSTEMS
ПосиланняIvanov М. М., Terentieva N. V. METHODOLOGY OF BUILDING MARKETING SYSTEMS. ВІСНИК ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУЕКОНОМІЧНІ НАУКИ. 2020. № 2(46). C. 116-122. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/375.
Електронне посиланняhttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/375
Автори
  • Ivanov М. М.; ;
  • Terentieva N. V.; ;
Назва журналу (збірника)ВІСНИК ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
Статус журнала (збірника)
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)2(46)
Номери сторінок116-122
Кількість друкованих аркушів1.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,