Маркування нативної реклами: фахові рекомендації ринку нативної реклами США

Назва публікаціїМаркування нативної реклами: фахові рекомендації ринку нативної реклами США
ПосиланняКовпак В. А. Маркування нативної реклами: фахові рекомендації ринку нативної реклами США. Соціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [відповідальний редактор В. В. Костюк, відповідальні секретарі В. А. Ковпак, М. О. Семенович] Запоріжжя: ЗНУ, факультет журналістики, 2020. C. 179–184.. URL: https://sites.znu.edu.ua/znu_news//2020/l/mater__ali_konferents__yi_v__dredagovano.pdf.
Електронне посиланняhttps://sites.znu.edu.ua/znu_news//2020/l/mater__ali_konferents__yi_v__dredagovano.pdf
Автори
  • Ковпак Вікторія Анатоліївна; Kovpak Viktoriia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [відповідальний редактор В. В. Костюк, відповідальні секретарі В. А. Ковпак, М. О. Семенович]
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок179–184.
Кількість друкованих аркушів0.22
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська