Бренд-культура як механізм символічно-змагальної влади

Назва публікаціїБренд-культура як механізм символічно-змагальної влади
ПосиланняКовпак В. А., Баранецька А. Д. Бренд-культура як механізм символічно-змагальної влади. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2020 р. Київ Київ: Таврійський національний університет імені В., 2020. C. С. 62–67..
Електронне посилання
Автори
  • Баранецька Анна Дмитрівна; Baranetska Anna ;
  • Ковпак Вікторія Анатоліївна; Kovpak Viktoriia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2020 р. Київ
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 62–67.
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська