MAIN FACTORS OF TRANSFORMATION OF INDUSTRIAL STRUCTURE OF MARKETING IN THE SECOND DECADE OF THE XXI CENTURY

Назва статтіMAIN FACTORS OF TRANSFORMATION OF INDUSTRIAL STRUCTURE OF MARKETING IN THE SECOND DECADE OF THE XXI CENTURY
ПосиланняTERENTYEVA N. . MAIN FACTORS OF TRANSFORMATION OF INDUSTRIAL STRUCTURE OF MARKETING IN THE SECOND DECADE OF THE XXI CENTURY. ВІСНИК Хмельницького національного університету.Економычны науки. 2020, № 1. 2020. № № 1 . C. 212-216. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/.
Електронне посиланняhttp://journals.khnu.km.ua/vestnik/
Автори
  • TERENTYEVA Nataliya ; ;
Назва журналу (збірника)ВІСНИК Хмельницького національного університету.Економычны науки. 2020, № 1
Статус журнала (збірника)
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)№ 1
Номери сторінок212-216
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні