До проблеми формування маркетингової компетентності викладача

Назва публікаціїДо проблеми формування маркетингової компетентності викладача
ПосиланняТурбар Т. В. До проблеми формування маркетингової компетентності викладача. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» Запоріжжя: ЗОІППО, 2020. Т. ІІ № 2(39)/2020 C. .... URL: https://drive.google.com/file/d/1JnkdSRLUvAXDMj33Kyl9voy5y2BrswO5/view.
Електронне посиланняhttps://drive.google.com/file/d/1JnkdSRLUvAXDMj33Kyl9voy5y2BrswO5/view
Автори
  • Турбар Тетяна Володимирівна; Turbar Tetiana ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
ТомІІ
Номер (випуск)2(39)/2020
Номери сторінок...
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська