DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Назва публікаціїDIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ПосиланняМалтиз В. В., Діміянова О. С. DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Збірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 237-239.
Електронне посилання
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Діміянова О С; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок237-239
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська