БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ІМПОРТНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Назва публікаціїБІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ІМПОРТНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ПосиланняРоманець І. В., Маркова С. В. БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ІМПОРТНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку економіки: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Частина 2. Дубляни, 2020, 253 с. Дубляни: Кафедра фінансів, банківської справи та страх, 2020. Т. том 2 C. С. 195-198. URL: https://www.science-community.org/uk/node/212421.
Електронне посиланняhttps://www.science-community.org/uk/node/212421
Автори
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Романець Ігор Вячеславовчи; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїВдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку економіки: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Частина 2. Дубляни, 2020, 253 с.
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Томтом 2
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 195-198
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська