DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Назва публікаціїDIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ПосиланняМалтиз В. В., Трясорук А. . DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ЗБІРНИК наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «МОЛОДА НАУКА-2020» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. Т. 1 C. 194-195. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf.
Електронне посиланняhttp://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Трясорук А ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗБІРНИК наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «МОЛОДА НАУКА-2020»
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2020
Том1
Номер (випуск)
Номери сторінок194-195
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська